na

na

wtorek, 14 maja 2013

Mój wymarzony pokój ♥

Hej! ♥
A więc tak jak wczoraj wspominałam przyszli do nas architekci wnętrz.
Były to dwie kobiety ze świetnymi pomysłami!
Nigdy bym na coś takiego nie wpadła..
W pokoju mieszkam z 18-letnią siostrą. 
Pewnie każdy z was chciałby mieć swój własny pokój. 
Marzyłam o mieszkaniu 4 pokojowym, ale rodzice mówili:
"Możesz sobie tylko pomarzyć".
I nagle przyszli ludzie, którzy mogą spełnić moje marzenie ♥
Okazało się, że z mojego starego pokoju (w tym gdzie
mieszkam ze swoją siostrą)
można wydzielić osoby MAŁY pokoik dla mnie,
a kawałek z salonu dla mojej siostry. 
Gdybym wszystko chciała opowiedzieć, to byście nie zrozumieli..
W każdym razie ja już się zabrałam do projektowania.
Nie są to jeszcze projekty które NA PEWNO
znajdą się w moim pokoju..

Pewnie większość z was będzie się teraz śmiała jak powiem,
że mój pokój ma mieć 2 m. w szerokości i 2 m. w długości.
Lepiej mieć to niż nic ;)
Wreszcie będę miała swój mały świat- urządzony tak jak 
ja będę chciała! :)

Na zdjęciach pokazuje kilka rzeczy, które być może znajdą
się w moim pokoju.

Pewnie zastanawiacie się gdzie szafa?
Otóż szafa (od podłogi do sufitu)
będzie stała od razu przy moich drzwiach
od wejścia do pokoju.

Biurko chciałabym małe, żeby zmieścił się tylko laptop
i parę książek. 
No i oczywiście musi się znaleźć także toaletka ;3

Parapet będzie mi służył jako dodatkowa półka.

Pokój ogólnie ma być biały, z akcentami czarnymi
i jasno różowymi. 

Mam nadzieję, że jakoś to będzie ;)

Remont ma się odbyć w wakacje, więc jak dobrze
pójdzie, to nowy pokój zawita w drugiej 
klasie gimnazjum! ♥

Jeśli chcielibyście, żebym zrobiła zdjęcia przed i po remoncie,
to piszcie w komentarzach! :)

*Wszystkie meble pokazane na zdjęciach pochodzą
z Ikei.

*Nadal możecie mi zadawać pytania pod 
poprzednim postem. 



Jak wam się podobają takie meble?

6 komentarzy:

  1. Mnie to nie śmieszy że masz taki pokój : )
    Chyba najważniejsze to mieć ten swój, wymarzony (nawet mały) pokój ! I tak, zrób zdj. przed i po remoncie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Meble świetne :> Rzeczywście malutki pokoik, ale lepsze to, niż nic.

    Zapraszam: http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne ^^ zawsze mi się takie marzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe jest piękne ;). Ja też mam mały pokój, aczkolwiek większy od twojego. Jakieś 2mx3,5m. Szczerze to mogłabym mieć jeszcze mniejszy. Nie lubię dużych pomieszczeń, wydawają mi się takie... straszne ;p. Ogólnie małe są przytulniejsze i można fajnie zagospodarować. Super meble, sama bym takie chciała i mam taką pościel w różyczki ;p.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
--------------------------------------
Nie bawię się w "obserwacja za obserwację". W komentarzu możesz podać link do swojego bloga a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)